31 Μαΐ 2008

Λεπροί καιροί











Παραμένω ακίνητη.
Το νιώθω.
Εξελίσσομαι σε αναμονή.
Δεν θα μπορέσω να ολοκληρωθώ ποτέ.

Είμαι άγονη προσμονή ή γόνιμος βάλτος ;
κι όμως μια νεκρή φύση είμαι,
αναίτια
χωρίς πατρότητα,
χωρίς προέλευση,
χωρίς πιστοποιητικά γνησιότητας.

Το μόνο που γνωρίζω
είναι πως
να τυλίγω αυθεντικό θάνατο.
Μια δικαιολογία περιμένω
για να τον δωρίσω.

Αν κάποτε γεννιόμουν
θα κρατούσα την αναπνοή μου.
Απο φόβο εκπνοής νεκρού.
Καταπίνω νύχτα
και αποβάλλω φως
μα ποτέ δεν ανασαίνω.

Δεν είμαι ο θάνατος.
Παρά μόνο ο εφευρέτης του.
Αν ψήφιζαν οι πεθαμένοι
θα γινόμουν Θεός.

Μα αρκούμαι στην ακινησία.
Εξελίσσομαι σταθερά
σε ταριχευμένη ανάσα.

Είμαι το ά-κλιτο στόμα
«της αβάσταχτης ελαφρότητας του είναι»,
το εξαίσιο χασμουρητό των Λεπρών Καιρών.




Μαρία Ρ.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

....για πρωτη φορα θαθελα να διαφωνησω μαζι σου...δυστυχως..κι αν εκπνευσω φως ..τι;;η σκληροτητα θα ανεβαινει σταθερα σβηνοντας με...αχ μικρη νεραιδουλα....σου αφηνω την αγαπη μου...

Ανώνυμος είπε...

Το ότι ακόμα μπορείς να διακρίνεις τις μαυροντυμένες φιγούρες δείχνει ότι εξακολουθείς να έχεις γλιτώσει την λέπρα! Συνήθως ή δεν τους παρατηρείς πλέον, σαν να είναι αόρατοι ένα πράγμα ή υπάρχει και το χειρότερο..."Κι άλλος?? (κοιτάμε την φιγούρα αγανακτισμένοι)..μα πόσοι είναι τέλος πάντων?"

Την καλησπέρα μου!
Την καλ

Γεωργία είπε...

στους "λεπρούς καιρούς" αυτό που θα πω για σένα Μαρία μου,είναι ότι εκπνέεις αγάπη...

καλό ξημέρωμα!

:):)

giota persis είπε...

Νομιζω οτι μετα απο αυτο...
δεν θα ακουσω το βιολι εκει στην ερημο...ξερεις τι λεω...
Οσο για το οτι και η σκληροτητα ακολουθει ανοδικη πορεια δεν θα διαφωνησω...
Καλησπερα Μαρια μου

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ναι η σκληρότητα ακολουθεί σταθερά την ανοδική της πορεία.
Αλλά δεν είναι όλα μα όλα ΄γκρίζα έως μαύρα Μαρία μου.
Υπάρχουν και κάποια ξέφωτα ζωής
όπου η ψυχή ανάσα παίρνει...
Πέρασε αύριο από τον ΠΗΓΑΙΜΟ να σωπάσεις όπως εγώ ν' ακούσουμε
πλάι-πλάι τον Θεό

http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

Μαρια Νικολαου είπε...

H σκληρότητα παντα ανοδική πορεία ειχε..
Καλημερα Μαρία μου

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

Φίλες μου Καλημέρα,

Λένε πως,
Η μουσική
εξημερώνει τα ήθη
και τα πιο άγρια ζωα.
Λένε επίσης
Η πίστη στο Θεό γαληνεύει.

Συμφωνώ με όλα
μα έχω και ενα μικρό
έρώτημα

Σε μας
πότε θα πιστεύσουμε;
Πότε θα σταματήσουμε
να επιρρίπτουμε
ευθύνες σε οποιοδήποτε
άλλον εκτός απο μας;
Ολο οι αλλοι φταίνε,
ο γείτονας, το κράτος,
ο θεός , οι συμπτώσεις
κ.ο.κ

εμείς Ποτέ!!!
και μόνο οι άλλοι
είναι σκληροί και κακοί
εμείς Ποτέ!!

σας φιλώ ολες
και τη καθε μία
ξεχωριστά

Καλή Κυριακή
:):)

Γιάννης Βούλτος είπε...

Aν φήφιζαν οι πεθαμένοι ...

Δεν θα χρειάζονταν θεοί


Καλησπέρα Μαρία

Γιώργος Ποταμίτης είπε...

Αγοράζω θανάτους με κέρματα αθανασίας
και ύστερα καταγγέλω θεό και εφευρέτες
που ευτέλισαν ένα τόσο σπουδαίο χόμπι
και ρίχτηκαν στο επάγγελμα να θησαυρίσουν…
μα πάλι λέω: δε βαριέσαι όλοι τους οι θεοί ίδιοι είναι
και δείχνω μόνο τους εφευρέτες των φρούδων θανάτων
μα οι δικαστές πιο εφευρέτες από αυτούς
τους κατάσχουν όλα τους τα κέρματα.
Ύστερα τους οικτίρω λέγοντας τους:
πτωχεύσατε κύριοι τον θάνατο σας
και κρατάω ανοιχτά τα σκέλια ενός απούλητου ακόμα θανάτου
για να ανασάνει η επόμενη φουρνιά εμβρύων κερμάτων.

aerostatik είπε...

super dark poetry !!!!!!
επιτέλους, συνέχισε ετσι...

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

- γιάννη

ανέμελα
προκαλείς την οργή
των Θεών
με τις δηλώσεις σου

σε ευχαριστώ
:)
καλησπέρα...

- γιώργο

Όταν ο κόσμος
ήταν τεράστιος
και επίπεδος
αποφάσισαν ότι
για να τον κυβερνά
ο Θάνατος
έπρεπε να υπήρχαν
πολλοί εφευρέτες του
να τον στηρίζουν.

Κατόπιν αμοιβής
κατασκευάζουμε
όποια μορφή θανάτου
θέλετε.
Παρακαλώ επιλέξετε
απο τη πλούσια συλλογή μας

σε ευχαριστώ
για τις θανατηφόρες
λέξεις σου
:)
Καλησπέρα..

- αεροστάτικ

Είμαι
το σκοτεινό βλέφαρο
της νύχτας,
η μορφή
που η σκιά της
είναι μεγαλύτερη
απο την ύλη της

:) σε ευχαριστω..
καλησπέρα...

Ανώνυμος είπε...

"..Στάσου όρθια
απέναντι στους λεπρούς
που σε κυκλώνουν
κι ας σου κρύβουν τον ήλιο.
Τ΄ αρώματα
ευωδιάζουν στον άνεμο
απ΄ τη δική σου οσμή.
Της ατημέλητης αθωότητας
και προ-αιρετικής ανυπακοής.."

Ξεχωριστό
το αφιερωμένο σου Μαρία μου..
Καλημέρα, καλό μήνα
και καλή εβδομάδα
σε σένα τη Ροδούλα
και όλη τη συντροφιά σου..
Την αγάπη μου
και καλοκαιρινά φιλιά..

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

taki moy,

Η αθώοτητα

ματώνει τους καιρούς.

Μα θεραπεύει

το ανώφελο.


σε ευχαριστώ
καλή βδομάδα
και καλό καλοκαιρι
εύχομαι..
:):)

Ανώνυμος είπε...

Ζούμε σ΄έναν κόσμο που οι περισσότεροι καταπίνουν φως και αποβάλλουν νύχτα.
Κι έτσι το φως λιγοστεύει και η νύχτα μεγαλώνει.

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

Με λυπεί
που θα συμφωνήσω
μαζί σου αλέξανδρε

την καλησπέρα μου...

Aura είπε...

Μια Καλησπέρα
αγαπητή Μαρία.
Έλειπα και χάθηκα
Σωστά μιλάς..


Φιλιά
:))

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

aura

η Απουσία σου
φανερή!
Χαίρομαι
που σε βλέπω πάλι..

σ'ευχαριστώ

ανταποδίδω φιλάκια..
:):)

Dark Virtual Poetry

Dark Virtual Poetry σημαίνει αποκάλυψη της Σκοτεινής Ανθρώπινης Πλευράς. Δεν στοχεύει στην Εσταύρωση Πιστεύω ούτε στη γελοιοποίηση Ηθών. Δεν υποκύπτει όμως στους συντηρητικούς ευνούχους, αξιολύπητα τέκνα μιας ανέραστης, νεκρής κοινωνίας. Δεν διαφημίζει , δεν ψάχνει για οπαδούς. Ίσα Ίσα τους απεχθάνεται . Ενδιαφέρεται Μόνο για αληθινούς φίλους αναγνώστες. Σκοπός της Μαρίας Ρ. η Απομυθοποίηση Ανθρώπων και Θεών.Δεν υπάρχει προορισμός και οι διαδρομές είναι ασχημάτιστες.

Η Γη πυρπολείται απο υπ-ανθρώπους αλλά εμείς ακόμα υπάρχουμε και κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει τη ξιφολόγχη των λέξεων

Αλλά πάντα
υπάρχει το αύριο
που γεννά νέες προσδοκίες
νέα αινίγματα
νέα θαύματα

Σήμερα θ’ αρκεστούμε
στη σιωπή


Μ.Ρ
Οι υποτελείς μέρες
σπαταλώνται άνετα
στην αυτοτελή μας δυστυχία
καθώς τρέφονται
τα γύφτικα ερπετά
απ'την αυτάρκεια
του πόνου μας


Μ.Ρ.

Alex Papadiamantis

Blog Archive