25 Φεβ 2019

Ανθρακωρυχεία του Φόβου

photo by Tango


Γεννήθηκα στην μπότα
σαπισμένου ποδιού
Στα ανθρακωρυχεία του φόβου
ενα μικρό ασήμαντο πηγάδι

Μέσα μου πετάνε τα χώματα
απο τις άχρηστες ανασκαφές
Μα είμαι ήσυχη
Είμαι σιωπηλή
Δεν αφουγκράζομαι τις κραυγές
και δεν ακούνε την σιγή μου

Είμαι μια δερμάτινη τσάντα
Την σκόνη τους μαζεύω
Στα τούνελ του τρόμου
Μα είμαι ήσυχη
Είμαι σιωπηλή
Δεν ανιχνεύω τις κραυγές
Και δεν αλέθουν την σιγή μου

Μάτι
θα μεταναστεύσω
σε ένα νεκρό κορμί
Θα είμαι ήσυχη
θα είμαι σιωπηλή
Δεν θα γδύνω τις κραυγές
Και δεν θα σκοτώνουν την σιγή μου

Είμαι ήσυχη
Είμαι σιωπηλή
Μην σε νοιάζει για το ραγισμένο σώμα
Το μάτι να φοβάσαι

II.

Είμαι Ικανή
να επιπλέω στις σπασμένες βιτρίνες
Της Πανεπιστημίου

Ανατολικών Προαστίων εξαιρετική κολυμβήτρια

Ερμηνεύω μία μία τις πέτρες
Και δίνω άφεση αμαρτιών
Στα οδοφράγματα της Πατησίων

Η Επανάσταση
Μάθημα
κάποτε πολύτιμο και αγαπημένο

Αθωώνω την Ιερά Εξέταση
που έστειλε στην Πυρά την Βιβλιοθήκη

Για τους Αριστοκράτες ανέκαθεν
τα Απόκρυφα της Λογοτεχνίας

Ανέγγιχτα αφήνω τα μαύρα μαντήλια
Κανένα Πρόσωπο Γυμνό
Δεν είναι ικανό την αλήθεια να φανερώσει

Αλλά

Συγχωρέστε με

Ανίκανη Ανάγνωσης
στέκομαι μπροστά
στα Προκατασκευασμένα Συνθήματα

Πολυδιαφημισμένων Ανταρσιών


Υ.Γ.

Λατρεύω τις Μικρές ανταρσίες

Απεχθάνομαι όμως
τον μικροαστικό τρόπο
δημοσίευσής τους


_Εις μνήμην της Κοινωνίας_

Dark Virtual Poetry

Dark Virtual Poetry σημαίνει αποκάλυψη της Σκοτεινής Ανθρώπινης Πλευράς. Δεν στοχεύει στην Εσταύρωση Πιστεύω ούτε στη γελοιοποίηση Ηθών. Δεν υποκύπτει όμως στους συντηρητικούς ευνούχους, αξιολύπητα τέκνα μιας ανέραστης, νεκρής κοινωνίας. Δεν διαφημίζει , δεν ψάχνει για οπαδούς. Ίσα Ίσα τους απεχθάνεται . Ενδιαφέρεται Μόνο για αληθινούς φίλους αναγνώστες. Σκοπός της Μαρίας Ρ. η Απομυθοποίηση Ανθρώπων και Θεών.Δεν υπάρχει προορισμός και οι διαδρομές είναι ασχημάτιστες.

Η Γη πυρπολείται απο υπ-ανθρώπους αλλά εμείς ακόμα υπάρχουμε και κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει τη ξιφολόγχη των λέξεων

Αλλά πάντα
υπάρχει το αύριο
που γεννά νέες προσδοκίες
νέα αινίγματα
νέα θαύματα

Σήμερα θ’ αρκεστούμε
στη σιωπή


Μ.Ρ
Οι υποτελείς μέρες
σπαταλώνται άνετα
στην αυτοτελή μας δυστυχία
καθώς τρέφονται
τα γύφτικα ερπετά
απ'την αυτάρκεια
του πόνου μας


Μ.Ρ.

Alex Papadiamantis

Blog Archive