18 Αυγ 2024

Οξυζενέ της απελπισίας

 

Αναλώνομαι σε λέξεις
σκέψεις
όνειρα κι επιθυμίες
                μικροαστικές εκφράσεις
                      η θανάσιμη ασθένεια της αλληγορίας
Καθώς η Νέδα στο πλάι μου κυλάει
παρασέρνοντας στο διάβα της τους λεπτοδείκτες
και τα ώριμα τσαμπιά της υποκρισίας
το στόμα στραβώνει από τον αναπόφευκτο απολογισμό
Αλλά δε θα σπάσω εγώ τον περίφημο αιώνα της αυταπάτης

Εξάλλου τα παραμύθια τελειώνουν
και τα
Happy end κρατούν μέχρι να πέσουν
οι υπότιτλοι του τέλους

Τουλάχιστον  πάντα έχω την επιλογή
της ποταμίσιας αποθέωσης

αφήνοντας το νερό να ξεπλύνει
το οξυζενέ της απελπισίας από το γέρικο μυαλό μου

          και τους νεκρούς από το αίμα μου

Μπρος μου η ξηρασία της απόγνωσης
και πίσω μου ο όλεθρος

Ίσως κάποτε να βγω στην απέναντι όχθη της
κι ας είμαι γεμάτη πληγές

νεκρό σώμα θα πέσω
άλικο φύλο θ’ αναδυθώ

                                  still I long to climb a thousand steps with you
                           counting the joy along with the sorrow in your eyes

Μαρία Ροδοπούλου



 

Dark Virtual Poetry

Dark Virtual Poetry σημαίνει αποκάλυψη της Σκοτεινής Ανθρώπινης Πλευράς. Δεν στοχεύει στην Εσταύρωση Πιστεύω ούτε στη γελοιοποίηση Ηθών. Δεν υποκύπτει όμως στους συντηρητικούς ευνούχους, αξιολύπητα τέκνα μιας ανέραστης, νεκρής κοινωνίας. Δεν διαφημίζει , δεν ψάχνει για οπαδούς. Ίσα Ίσα τους απεχθάνεται . Ενδιαφέρεται Μόνο για αληθινούς φίλους αναγνώστες. Σκοπός της Μαρίας Ρ. η Απομυθοποίηση Ανθρώπων και Θεών.Δεν υπάρχει προορισμός και οι διαδρομές είναι ασχημάτιστες.

Η Γη πυρπολείται απο υπ-ανθρώπους αλλά εμείς ακόμα υπάρχουμε και κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει τη ξιφολόγχη των λέξεων

Αλλά πάντα
υπάρχει το αύριο
που γεννά νέες προσδοκίες
νέα αινίγματα
νέα θαύματα

Σήμερα θ’ αρκεστούμε
στη σιωπή


Μ.Ρ
Οι υποτελείς μέρες
σπαταλώνται άνετα
στην αυτοτελή μας δυστυχία
καθώς τρέφονται
τα γύφτικα ερπετά
απ'την αυτάρκεια
του πόνου μας


Μ.Ρ.

Alex Papadiamantis

Blog Archive