28 Ιουν 2018

Διαδρομές



ακονίζω λέξεις
πάνω σε μάταια συναισθήματα



Οι επιτήδειες φαντασιώσεις
κρατούν τις διαδρομές
σε ευθεία γραμμή

αλλά
όταν οι Δράκοι σαλεύουν
κάτω από τις διαχωριστικές

τότε γεννιούνται Φίδια
που δαγκώνουν αλύπητα
τον Σκοπό της Βαρύτητας

Δεν αρκεί να σπας τις λέξεις
Στα γόνατα
Εξημερωμένων ματιών

Πρέπει τα κομμάτια
Περήφανα να φοράς
σε ανυπότακτο στόμα

Αν Ελεύθερος
από Ταπεινοφροσύνη
τολμάς τα πάντα

να νεκρώνεις
μέσα στις αποστάσεις


που Εσύ Επινόησες ...


Όλα Γυμνά
εκτός από το Στόμα
Με σκυφτά όνειρα ντυμένο



Οι λέξεις μου για σένα


Πόσες λέξεις
να φυλακίσω στις παλάμες μου για σένα;
Νιώθω την μυρουδιά του αίματος
να κυλά από το ανάσκελο κορμί τους
και πεθαίνω
αχυρένια κόρη
με όλες τις βελόνες τους
στο σώμα μου κρυμμένες

Δεν είναι οι λέξεις στα δάχτυλα ραμμένες
Εγώ είμαι το ξηλωμένο τους στρίφωμα

Ούτε μια συλλαβή ποτέ δεν με λυπήθηκε
απο μόνη της να μου χαριστεί





Μαρία Ροδοπούλου

Dark Virtual Poetry

Dark Virtual Poetry σημαίνει αποκάλυψη της Σκοτεινής Ανθρώπινης Πλευράς. Δεν στοχεύει στην Εσταύρωση Πιστεύω ούτε στη γελοιοποίηση Ηθών. Δεν υποκύπτει όμως στους συντηρητικούς ευνούχους, αξιολύπητα τέκνα μιας ανέραστης, νεκρής κοινωνίας. Δεν διαφημίζει , δεν ψάχνει για οπαδούς. Ίσα Ίσα τους απεχθάνεται . Ενδιαφέρεται Μόνο για αληθινούς φίλους αναγνώστες. Σκοπός της Μαρίας Ρ. η Απομυθοποίηση Ανθρώπων και Θεών.Δεν υπάρχει προορισμός και οι διαδρομές είναι ασχημάτιστες.

Η Γη πυρπολείται απο υπ-ανθρώπους αλλά εμείς ακόμα υπάρχουμε και κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει τη ξιφολόγχη των λέξεων

Αλλά πάντα
υπάρχει το αύριο
που γεννά νέες προσδοκίες
νέα αινίγματα
νέα θαύματα

Σήμερα θ’ αρκεστούμε
στη σιωπή


Μ.Ρ
Οι υποτελείς μέρες
σπαταλώνται άνετα
στην αυτοτελή μας δυστυχία
καθώς τρέφονται
τα γύφτικα ερπετά
απ'την αυτάρκεια
του πόνου μας


Μ.Ρ.

Alex Papadiamantis

Blog Archive